Tandblekning

Nu på förmiddagen har jag tid hos min tandläkare, vi sätter igång igen efter semesteruppehåll. Ska bli spännande att höra vad hon har att säga.

Tandblekningen som vi hann klar före semestern var hon mycket nöjd med, då. Nu är jag inte lika säker, kanske jag har lyckats förstöra resultatet. Jag äter nämligen några bär som heter Gojiberries från Tibet som ska göra underverk. De små rackarna är röda och har en förmåga att fastna mellan tänderna, kladdar fast sej. Jag är nästintill maniatisk med rengöringen av tänderna men det finns alltid kvar nån liten rest. Mellantandborstar och tandtråd rår inte riktigt på dem jäklarna. Dricker även 1 kopp kaffe på morgonen, en stor dubbel espresso. Har även upptäckt att jag äter mycket röd och grön mat, kanske inte heller är så bra för emaljen.

Nu är planen att byta ut 2 jacketkronor, tandköttet har krypit upp pga av ålder och troligen inte rätt tandborstteknik. Nu kan det samlas matrester i mellanrummet, det är verkligen äckligt. 

Oj måste springa, ska vara där kl.10


ADIOS! 

 


Kommentarer
Postat av: Lolo

Nu är det snart 1år sedan du skrev...fyyyyyyyyyyy ;)

Kram♥

2010-10-16 @ 17:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0