Tvingad att vara otrogen...

Idag kommer jag att vara otrogen.

Ja men inte mot min älskade make, nej men mot min frissa/väninna.
Hon har tagit en väl förtjänad semester. Eftersom jag har varit sängliggande har jag inte hängt med i svängarna. Är oinformerad om vad som händer i yttervärlden. Illamåendet har gjort att jag har levt som i en   bubbla. Gör små försök att komma tillbaka till vanliga vardagen, är så trött på att må dåligt.

Igår gick jag på min massage, gud så skönt för min rygg. Och själ! Monica lika glad och positiv som vanligt, en dos av henne gör alltid gott.

Idag blir det alltså hårets tur. Kort hår måste klippas ofta har jag upptäckt. Nu har det gått 5 veckor sedan sist, och det börjar att likna en champinjon. Det kan se tufft ut men kammas det lite åt fel håll ser det genast kärringaktigt ut. Vägrar att se ut som en, försöker heller inte att se ut som en 17-åring. 

Tror även att det kan vara bra att byta frissa lite då och då, men V är väninna och då är det inte lika enkelt. Är nervös för vad Eva kommer att hitta på. Klippt mej hos henne innan V flyttade in i mitt hus och vänskap uppstod för ca 5 år sedan tror jag. Eva kom fortfarande ihåg vad jag heter, mer än vad jag kan säga. Har grubblat sedan i onsdags på vad hon heter och tror att det är Eva. 

Har räknat ut att jag måste klippa denna vecka därför att om jag väntar stämmer inte antalet veckor tills nästa. Precis innan vi ska på semester. Detta år blir det till Fuerteventura. Vi var på vippen att boka till Mexico! Men maken tvekade, flygtimmarna är många. Därför bidde det en utav Kanarieöarna, som är full av stränder. 11 dagar har vi bokat, 6- 16 juli. Hotellet Melia Gorriones ligger PÅ stranden. 


    

Så här ser en utav poolerna ut enligt katalogen. 


Dags att rusa till frissan.


ADIOS!
  

Kommentarer
Postat av: Lolo

Hola guapa, ojojoj va längesedan jag var hos dig o hälsade på. Har haft fullt upp!! Efter barnbarnet kom en väninna hit en vecka mys Vi han med både feria o plajja :D Men nu är allt som vanligt igen och jag har tid med allthehe

Hoppas du blev nöjd med ditt snedsteg ;) Tror säkert du blev skitfin!

Hur mår du nu?? Förstår att du haft en jobbig tid...men hoppas av hela mitt hjärta att du mår brabrabra.

Ditt semester mål ser väl inte så tokigt ut;)

Vi pratar att åka till Kiruna runt San Juan midnattsolen lockar bland några vänner här nere...ja även hos mig då jag aldrig varit så långt upp.

Cariño, hoppas din dag blir finfin!!

Abrazos

2009-06-02 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0