Slut på eländet...

Hur kan en medicin göra att man mår bra om man först ska må så fruktansvärt dåligt?

Har läst på nätet om andra som tar den och alla har nån negativ erfarenhet innan kroppen börjar vänja sej. Min blir bara sämre och sämre varje dag. En efter en kommer biverkningarna. Illamående, yrsel, balanssvårigheter, huvudvärk, muskelsvaghet, urinpådrivande och lederna knakar när jag rör på mej. Kramperna/sendragen i fötterna ökar istället för minskar. 
 
 Försökte gå ut för att få luft, men klarar inte. Ligger hela dagarna i sängen och orkar knappt släpa mej till badrummet, och dit måste jag varje timme. .  evigt kissande.

Ringer doktor C som säger att jag genast ska slut med den. Och inte börja med den andra som doktorn i tisdags skrev ut om denna inte funkade. Vi kommer överens att ses på måndag.

Nu väntar jag bara på att den går ur kroppen snabbt.

Är förbaskat trött på hela eländet.


ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0