Fylla utan sprit...

Skål... säger jag inte.
Nä fy, jag har nu tagit den nya medicinen 2 kvällar.

Ringer och pratar med sekreteraren till Dr. C, vet nämligen inte om jag ska ta tabletten på morgonen eller kvällen. Eftersom jag blev sjuk när jag försökte i mars kommer vi överens om kvällen, kanske jag sover när effekten börjar.

Snacka om effekt, den kommer snabbt.  Som att gå på ett moln med tryck i huvudet. Vaknar på natten med kraftigt illamående. Magen knorrar fast jag äter. Är så pass yr att maken hjälper mej efter att ha försökt gå rakt och istället ramlar åt höger. 

Upptäcker att jag ser lite dubbelt nu.

Gäller att ta det lugnt! 


ADIOS!

 

Kommentarer
Postat av: Daniel

ojoj ta det lugnt nu! Vila upp dej å inte stressa kropp å själ!!

2009-05-11 @ 01:33:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lilla fru Gris

Tack ska du ha!

Tröstande ord hjälper verkligen till att inte stressa upp mej fast det är svårt just nu.

Ha en riktigt bra dag!

2009-05-12 @ 12:16:34
URL: http://blondibarcelona.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0