Nu vilar hon...



Lyckas tillslut fixa routern så jag kan gå in på nätet och läsa de 2 bloggarna som jag följer sågott som varje dag. 

Läser först "vimmelmamman" som har  skrivit ett fint inlägg som jag kan identifiera mej med. Hon verkar ha det jobbigt men ser ändå ljusglimtar.



Går sedan in på bloggen SABINAS KAMP.

Detta är vad jag finner.

den 31 mars 2009

TISDAG (06.00)

Kampen är över...

Krigarprinsessan har somnat in med sina närmsta vid sin sida.

Älskade kulta, älskade dotter, älskade mamma, älskade syster, du kämpade in i det sista.
Du fattas oss - nu och för alltid.

Vila i frid nu där inga smärtor kan nå dig, där ingen ångest finns som river i din själ och där du vilar tryggt omfamnad av änglar.

Tack till alla bloggare för er värme, ert stöd och ert oerhörda engagemang.



Så oerhört tråkigt att hon inte fick längre tid med sina nära och kära. Hon kämpade så tappert.

Mina varmaste tankar till familjen

Vila i frid Sabina



ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0